راهنمای خرید و قیمت دوربین هوشمند خودرو؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دوربین خودرو هوشمند چیست؟


دوربین داشبوردی خودرو یک دستگاه یا دوربین عکس‌برداری است که در زبان مردمی نامیده می‌شود. دوربین داشبورد خودرو جمع و جور است و به راحتی می توان آن را روی داشبورد خودرو یا شیشه جلو (پشت آینه عقب) قرار داد. دوربین داشبورد همه چیز جلوی ماشین را ضبط می کند. برخی از دوربین‌های رده بالا حتی نمای عقب را با کمک یک لنز رو به عقب ثبت می‌کنند. نصب یک دوربین خودرو هوشمند دیجی ویرا  برای خودروی شما یک راه ساده و موثر برای ثبت رانندگی شما است.

به عبارت دیگر، دوربین خودرو داشبورد به عنوان یک «شاهد ساکت» در صورتی که شما درگیر هر حادثه‌ای پوچ باشید، عمل می‌کند. ماهیت جمع و جور دستگاه باعث می شود که به راحتی بر روی داشبورد قرار گیرد و مکانیزم عملیاتی ساده نیز استفاده از آن را آسان می کند. به طور خلاصه، دوربین داشبورد یک چشم سوم است که وقتی برای رانندگی بیرون می‌روید، هر چیزی را که در مقابل شما قرار دارد ضبط می‌کند.



دوربین داشبورد خودرو چگونه کار می کند؟


معمولاً یک دوربین داشبورد خودرو روی شیشه جلویی که پشت آینه دید عقب است نصب می شود. این موقعیت دید واضحی را به دوربین می دهد تا بتواند آنچه را که در پیش رو دارد ثبت کند. یک دوربین ضبط خودرو به گونه ای متصل است که به طور خودکار روشن می شود و به محض روشن کردن جرقه خودرو شروع به ضبط می کند. بنابراین، هنگام رانندگی با ماشین خود با دوربین داشبورد، هرگز ضبط را از دست نخواهید داد.

فایل های ویدئویی ضبط شده در کارت SD ذخیره می شوند و بسته به اندازه کارت، باید فایل های قدیمی را حذف کنید. حتی برخی از دوربین های داشبورد دارای حافظه داخلی هستند. اما اگر داش کم دارای قابلیت ضبط حلقه باشد، به طور خودکار فایل های قدیمی را حذف می کند و فضای ذخیره سازی برای فایل های جدید ایجاد می کند. بنابراین، دوربین خودرو در عملکرد خود کارآمد است و هیچ شانسی برای از دست دادن هیچ ضبطی وجود ندارد.

با توجه به قابلیت فیلم برداری دوربین های داشبورد، آنها به یک لنز زاویه باز مجهز هستند که تمام عرض جاده و محیط اطراف را ثبت می کند. بنابراین، فرقی نمی‌کند کنار جاده باشد یا در وسط جاده، همه چیز ضبط می‌شود. حتی برخی از دوربین‌های داشبورد دارای لنز دوگانه هستند که فضای داخلی خودرو را به تصویر می‌کشند. جدا از آن، دوربین های داشبورد دارای یک ردیاب GPS هستند که سرعت خودرو و مکان دقیق را ثبت می کند. اگر درگیر تصادف هستید این کار مفید خواهد بود.





:: برچسب‌ها: دوربین خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 318
|
تعداد امتیازدهندگان : 110
|
مجموع امتیاز : 110
ن : مریم
ت : یک شنبه 18 دی 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی